I'M BACK

11:16 Cinnamon Home 1 Comments


Baaardzo długo mnie tu nie było. Czemu nie pisałam? 
Po pierwsze natłok obowiązków i priorytetowych spraw.  Po drugie i co chyba najważniejsze, brak wiary w sens tego, co robię. Chyba górę wzięła moja największa wada, której jednak jestem bardzo świadoma - szybkie poddawanie się. 
Ale teraz mam znacznie więcej wolnego czasu,
więc postaram się bywać tu zdecydowanie częściej :)

Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda...ale jeśli pozostał tu jeszcze jakiś niezwykle cierpliwy czytelnik - to Witam ponownie i zapraszam na nowości z mojego domu i nie tylko :)

Na początek kilka migawek z pokoju dziennego, w którym zaszło kilka drobnych zmian.



1 komentarz :

  1. Witaj kochana! Faktycznie bardzo dawno cię tutaj nie było. Cieszę się, że już wróciłaś:)
    Pięknie u Ciebie i czekam na więcej!
    miłego weekendu, uściski

    OdpowiedzUsuń