WAKACJE!!!

09:25 Cinnamon Home 8 Comments


Nareszcie są!
Wakacje!
Choć szczerze mówiąc, w tym roku musiał mi o nich przypomnieć głos dobiegający z radia... 
No cóż, już prawie od roku żyję w nieco innej czasoprzestrzeni i już nie liczę czasu od wakacji do wakacji... No i ta pogoda... bardziej jesienna niż letnia... Mam nadzieję, że w końcu się to zmieni, bo ja z tych raczej ciepło (albo i nawet gorąco) lubnych ;)

Jakże bym chciała zanurzyć palce w gorącym piasku, posłuchać szumu fal...
(i mówi to ktoś, kto mieszka nad morzem.... ;)
A Wy jakie macie plany wakacyjne?
Wolicie morze czy góry? Aktywne zwiedzanie czy raczej słodkie lenistwo?
Piszcie koniecznie, bardzo chętnie poczytam :)

Ja już odliczam dni do naszego wyjazdu :))) 
(a jeszcze ich trochę zostało...)

ps:  w najbliższym czasie (jeśli okoliczności domowe pozwolą, to może nawet jeszcze dziś) wrócę z małą niespodzianką :)

Słonka życzę!!!



8 komentarzy :

  1. Ja najbardziej lubię zwiedzać i poznawać miasta :-) No i wakacje już własnie mi się kończyły :-) Morze uwielbiam, ale poza sezonem zdecydowanie a ponieważ mieszkam w Alpach, więc chociażby z tej racji, góry jak najbardziej na plus :-) Udanego leniuchowania!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę góry, choć w tym roku, jak pogoda dopisze to wybieramy się nad morze :)
    Udanego, błogiego leniuchowania!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten beztroski, sielski, błogi wakacyjny czas!
    Wspaniałych wakacyjnych chwil kochana:)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczułam luz w pełni od wczoraj, koniec z gonitwą na czas:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze kilka tygodni przed sobą do wakacji ale już się cieszę i na nie i tą porę w roku kiedy ludzie na ulicach wydają się być szczęśliwsi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może będę miała szczęście...A co do wakacji to najprawdopodobniej i w tym roku morze choć ...zobaczymy. Zapraszam również do siebie na rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci, że mieszkasz nad morzem.
    Następnym razem gdy będę w Gdańsku wpraszam się na kawę ;)

    OdpowiedzUsuń