WITAM!

20:10 Cinnamon Home 0 Comments

Nareszcie stworzyłam własny blog :) Zainspirowana Waszymi blogami już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem utworzenia własnego. Ciągle jednak nie byłam pewna, czy to dobry pomysł. W końcu podjęłam decyzję i mam nadzieję, że nie będę jej żałować. Zatem witam Was serdecznie w moim cynamonowym domu :)


Chciałabym dzielić się tu z Wami tym, co mnie zachwyca i inspiruje, czyli pięknymi wnętrzami, głównie w skandynawskim stylu, który uwielbiam. Na pewno pokażę tu również, jaką metamorfozę przeszło moje mieszkanie, które ciągle staram się ulepszać. A dlaczego Cinnamon Home? Dla mnie wybór takiego tytułu był oczywisty- łączy się z moim nazwiskiem, które "dostałam" wraz z obrączką na palcu. A poza tym....uwielbiam cynamon, jego smak, zapach, kolor, wszystko....  

0 komentarze :