MOJE PLUSIKI

12:15 Cinnamon Home 2 Comments



Dzisiaj pokazuję, co udało mi się zrobić w związku z krzyżykowo-plusikową  dekoracją ;)
Po złożeniu szafy do "Smigolowego" pokoju, okazało się, że pozostały nam niepotrzebne, białe półki. Postanowiłam więc, je jakoś wykorzystać. 
Biała półka, mój przyjaciel czarny marker ;) i gotowe. 

Co prawda efekt, nie jest do końca taki, jakiego oczekiwałam, ale jak na razie moja potrzeba posiadania czegoś z tym motywem została zaspokojona :)

No tak.. plusiki są, tylko co z nimi zrobić?
Ostatecznie padło na sypialnię, więc przy okazji parę fotek również z niej (dopóki jest jeszcze tylko naszym królestwem ;))













Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze. Dzięki nim wiem, że jednak ktoś tu zagląda ;)

2 komentarze :

  1. Kochana, wyszło super!!! Fajny klimat stworzyłaś:) A i bardzo podobają mi się podusie w groszki!
    miłej reszty dnia i zapraszam do siebie na CANDY!!

    OdpowiedzUsuń