KOSZYK PRZED I PO...

21:28 Cinnamon Home 4 Comments



Dzisiaj ekspresowy post. Pokażę Wam mój nowy nabytek - wiklinowy kosz, który kupiłam za bezcen w małym sklepiku ze starociami w moim rodzinnym mieście :). Oczywiście, jak to ja, musiałam go przemalować na biało ;) Dodatkowo ozdobiłam go tkaniną, którą jednak chyba w najbliższym czasie zmienię, bo nie do końca mi się podoba.
Zapraszam do oglądania! Postaram się zajrzeć tu również jutro, by pokazać jeszcze jedną małą nowość.

Tak wyglądał kosz przed malowaniem...



A tak po..




4 komentarze :

  1. Slicznie wyglada koszyczek w nowym kolorze, z niebieskim materialem w srodku :-) Spogladam teraz na moj w kuchni i chyba tez czeka go przemiana :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny koszyk!Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such pretty baskets! Love the idea of using one for magazine storage :) /Niki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie :) Widzę, że mamy coś wspólnego, bo ja też lubię nadawać nowe życie starym przedmiotom :) Będę wpadać do Ciebie częściej.

    OdpowiedzUsuń