O QULACH, CZYLI ILE POMIESZCZEŃ, TYLE POMYSŁÓW

22:00 Cinnamon Home 6 Comments



 Niby małe, niewinnie wyglądające kuleczki, a skubane tyle zamieszania narobiły. No bo proszę państwa, jak ja niby mam zdecydować, gdzie ma być ich miejsce, skoro one wszędzie pasują? Kuchnia, salon, sypialnia, a nawet łazienka. Wszędzie im dobrze. A jaka zabawka dla dziecka!Oohoo!  Małe rączki chętnie by się do nich dorwały, ale okrutna matka nie pozwala. Okrutna matka chce nimi jeszcze trochę nacieszyć oczy (dopóki mały potwór nie znajdzie sposobu, lub nie wykorzysta nieuwagi mamusi). 
Ale powróćmy do meritum - gdzie te małe cudeńka zawiesić? Próbowałam, przestawiałam, zawieszałam... No i wyszły różne kombinacje. Tylko teraz nie wiem, na którą się zdecydować. 
Dlatego poniżej przedstawiam niektóre  z nich.






























A Wam, która wersja podoba się najbardziej?




Post powstał we współpracy ze sklepem qule.pl. 


6 komentarzy :

  1. Mi się najbardziej podoba na lustrze.... ale kto powiedział że do jednego miejsca masz się ograniczać:) Może tydzień w sypialni, tydzień w salonie, a kolejny tydzień w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kuleczki i mój syn także:) urządzając mu pokój w kolorach żółto-pomarańczowych dodałam w takich odcieniach magiczne kuleczki. Syn był zachwycony i światłem, które pięknie się z nich rozpraszała, jak i możliwością formowania ich i zmieniania kształtów małymi rączkami:) Na szczęście już z tego wyrósł i kule cieszą moje oczy zwisając z karnisza wzdłuż okna.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to prawda, wyglądają dobrze wszędzie! Choć mi najbardziej spodobały się zawieszone na lustrze :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się. One pasują dosłownie wszędzie. Ja nie mogę się zdecydować więc proponuję U mieć co tydzień w innym miejscu:):):) ściskam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz kupić więcej :) Mi najbardziej podoba się na ramce nad łóżkiem, na lustrze i w łazience :) Moje wiszą w sypialni :) a na balkon kupiłam kule, ale papierowe - bardziej lampiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się na lustrze i w łazience :))

    OdpowiedzUsuń