ODLICZANIA CZAS...

11:12 Cinnamon Home 6 Comments




Grudzień zbliża się wielkimi krokami. Jeszcze chwilę temu pisałam o tym, jak dobrze mi z tegoroczną jesienią, jeszcze w sobotę raczyliśmy się urokiem jesiennego lasu, aż tu nagle sypnęło z nieba białym puchem (no dobra, może do puchu mu było daleko, a bliżej do błotnistej ciapy, ale nie psujmy klimatu ;))
Tak więc, wraz z widokiem spadających płatków śniegu, ogarnął mnie nastrój zbliżających się Świąt. Wiem, jeszcze przed nami cały miesiąc, ale 1 grudnia już za kilka dni, więc jeśli ktoś z Was ma w planach zrobienie kalendarza adwentowego, a nie ma niego pomysłu, dzisiaj służę pomocą. 

W sieci można znaleźć mnóstwo inspiracji. Znajdą się kalendarze wymagające włożenia więcej pracy, jak i bardzo proste, choć  nie mniej ciekawe. 

Zapraszam do oglądania i czerpania pomysłów :)

Na początek te wymagające nieco więcej wysiłku:
















 
















A tu, w formie domku,  z rolek po papierze toaletowym :)


I te nieco mniej skomplikowane: 






zdjęcia: 1/ 2/ 3/4/5/ 6/ 7/ 8/ 9 /10/ 11/ 12/ 13/ 14

Jak widać pomysłów na kalendarz jest mnóstwo. Nic, tylko zabierać się do pracy. 
Ja już nasz zrobiłam. Pokażę go w weekend, więc zapraszam :) 


A jak jest u Was? Robicie kalendarze adwentowe? Kupujecie? A może po prostu nie ma u Was takiej tradycji? 
Piszcie! 

A już w środę kolejna garść inspiracji w świątecznym klimacie - tym razem pomysły na świeczniki adwentowe. Zajrzyjcie koniecznie :)







6 komentarzy :

  1. Bardzo lubię kalendarze adwentowe, podobają mi się Twoje propozycje :) Ja jakoś nie mam w zwyczaju ich robić, ale z prawdziwą przyjemnością podziwiam u kogoś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje wybrałaś. Ja nie mam też w zwyczaju robienia kalendarzy, ale popatrzeć na nie lubie. Takie "zboczenie" z czasów, gdy mieszkaliśmy w Niemczech. Tam takie kalendarze to must have. :)

    Ps. Pinterest to nie jest źródło. ;) Warto o tym pamiętać, zanim właściciel któregoś ze zdjęć się zdenerwuje i przyczepi. ;) Cmok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czas Adwentu. Ten czas oczekiwania, przygotowań, słuchania kolęd, strojenia domu, pieczenia pierników... Super propozycje kaledarzow. Pozdrawiam cieplutko i zimowo, bo u nas mróz ze ho:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymaj się ciepło. U nas "tylko" w okolicach zera stopni ;)

      Usuń
  4. Piękne propozycje :). My jeszcze nigdy kalendarza nie robiliśmy.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń