WYRÓŻNIENIE :)

17:35 Cinnamon Home 2 Comments


Dzisiaj chciałabym serdecznie podziękować za wyróznienie, które otrzymałam od Katarzyny z Latte house :) Jest mi bardzo miło  zwłaszcza, że mój blog jest jeszcze "świeżynką" w wirtualnym świecie. 


Otrzymałam 11 pytań, na które odpowiem, ale pozwolicie, że z braku czasu na tym zabawę zakończę i nie będę nominowała kolejnych 11 blogów. 
1. Góry czy morze? Morze!!! (aczkolwiek góry również bardzo lubię :)
2. List w kopercie czy e-mail? w kopercie
3. Chata w górach, czy mieszkanie w mieście? odpowiem inaczej: chata nad samym morzem na wakacje ;)
4. Kolory ciepłe, czy zimne? Ciepłe
5. Kawa czy herbata? Kawa
6. Zima czy lato?  zdecydowanie LATO!!!
7. Poranek czy wieczór? poranek
8. Moje marzenie to...  podróże, podróże i jeszcze raz podróże
9.  Słodki czy kwaśny? SŁODKI :)
10. Gwiazdy filmowe czy na niebie? na niebie
11. Samochód czy rower? hmm, samochód z rowerem na dachu ;)

To tyle na dziś. Pozdrawiam!

2 komentarze :